důvodů, u dítěte s jinými etnickými kořeny ještě mnohem náročnější. Co nám může se zvládnutím
úkolu vychovat etnicky odlišné dítě účinně pomoci?
k odlišnostem; rozdíly dané etnickým původem; jak pracovat s původem dítěte.
Tento seminář je první ze dvou seminářů, navazující seminář nabízíme v termínu: 23. 11. 2022
Vystudovala postupně střední pedagogickou školu, rozšiřující studium speciální pedagogiky se zaměřením na etopedii na UK v Praze a Pražskou psychoterapeutickou fakultu. Vzdělání dále rozvíjela absolvováním několika psychoterapeutických výcviků. První byl psychodynamicky orientovaný pětiletý výcvik SUR, následoval výcvik v arteterapii a také v narativní terapii. Absolvovala mnoho kurzů, seminářů a dalších vzdělávacích aktivit v psychoterapeutické a speciálně výchovné oblasti. Během své praxe nasbírala zkušenosti s prací s dětským, dospívajícím i dospělým klientem, s jednotlivci, páry rodinami i skupinou. Velké zkušenosti má v oblasti náhradní rodinné péče, stála u zrodu institutu pěstounství na přechodnou dobu. Hlavními terapeutickými tématy jsou pro ni mimo práce s traumatem, zvládání krizových situací, řešení konfliktů také vývojové úkoly, výchovné styly apod. Působí jako lektorka a je autorkou několika publikací s tématikou komunikace a terapeutické práce v NRP.
Položka | Cena |
---|---|
vzdělávání | 675,00 Kč |
Pokud jste klienty Dobré rodiny, neplatíte za vzdělávání.